Not without you..

Jag vet inte om det är någon mer än jag som är sånn, men alltid innan jag ska somna så ligger jag och funderar på saker.. Igår kunde jag inte somna och låg riktigt länge och tänkte på massa saker, kommer dock inte ihåg så mycket idag.. Men det är sånnadär djupa grejer som inte finns något egentligen rätt eller fel, där spelar bara ens egen uppfattning en stor roll...
Jaja sak samma, så världsviktigt va dte ju inte med tanke på att jag inte ens kommer ihåg det!

En sak som stör mig otroligt mycket nu då, ni som inte är hästintresserade ska nog inte läsa detta.. tror inte ni vill det. Är du däremot en Borås-ryttare är du mer än välkommen att läsa och kanske tillochmed ta åt dig..?
Sofia berätta idag att folk brukar säga att det går så bra för henne och Goodie på grund av att han är så lätt riden?!! Jag blir irriterad bara jag hör det, en lätt riden häst är en man sitter och åker häst på. Goodie skulle aldrig godta att min sitter och "åker" på honom.. Sofia är faktiskt en väldigt skicklig ryttare som lyckats så bra med honom, och ni som säger något annat har uppenbarligen inte tillräckligt med kunskaper för att kalla er själva mer än ridskoleryttare. Jag som ändå ägt min häst i två år nu på lördag för att vara exakt vet mycket väl att det är extremt överkänslig häst som tål väldigt lite. Ni har uppenbarligen inte sett den hästen i tillexempel hagen där han har varken gångarter eller utstrålning. Men med rätt ryttare blir han en helt annan häst, men för att nu bevisa detta fullt ut är ni mer än välkomna att komma upp och provarida han...

Nog om det, nu har jag fått det ur världen så nu tänkte jag faktiskt gå och göra något som gör en mindre irriterad..
En hallon smootie skulle sitta fint haha mobbas inte Andreas... och glöm aldrig vad jag sagt till dig...!

Lite gåtor här hehe, men nu ska ni få vara med igen. Måste kommentera mitt förra låt val faktiskt.. britney spears - Piece of me.. Det jag mena med comeback nu var faktiskt från förra videon. Gimme more.. finns det seriöst någon som tycker att den är bra på riktigt? Även om du nu älskar henne så.. Svenska musikvideos är ju tillochmed bättre både filmade och konstruerade. Detta var ju iaf en mer normal musikvideo sen har ju själva låten ett mer budskap, lite kaxigt kanske. Men samtidigt kan man ju faktiskt förstå henne.. stackars människor..

Jaja dags att kolla en film eller något iaf!
Gonatt på er!
Kram J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0