I still love you.

Blev många låtar idag, men då har ni ju lite att välja mellan iaf! Eller så struntar ni helt enkelt i det och gör nått annat kul! :)

Imorgon blir en helt klart stressig dag, stan på morgonen och lär ju inte komma därifrån på ett par timmar om jag känner mig själv rätt. Sen hem en snabbis och så blir det lite julfest med alla i stallet. Alltid så himla mysigt! Sen blir det direkt Alingsås och ut och parta lite med Tina, Kim o.s.v.

På lördag ska jag träffa farfar, bäst för dig att du inte glömmer bort mig denna gången.. som du gjorde med Therese sist.. Eller kommer så sent som du brukar, men men vi älskar dig ändå farfar! Fast du är en väldigt långsam av dig :)

Natti natti på er allihopa!
Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0