Baby All I want for Christmas is you..

Snart jul, inte långt nu..
och i tisdags var det exakt en månad tills jag fyller 20.. helt sjukt.. börjar bli gammal nu.. =/
hehe nedå jag överlever nog ett par år till kanske..

Jaha nu var det länge sen jag var inne ock skrev.. igen..

Men berättar väl lite vad som hänt då.. i princip ingeting. mamma kom hem igår..
Sofia tävlade Goodie i klubbmästerskapen i söndags och vann överlägset med 74% jag är verkligen så oförklarligt stolt över er båda två :) Sen gjorde det ju inget att Goodie fick så himla mycket bra beröm av domarn med då står man lite sådär stolt i hörnet och "de är min häst dedär"
Har hur mycket bilder som helst dom kommer väl upp dom med :) I vilket fall som helst, nu kan vi dra lite slutsatser här..
Sofia, Du har startat Goodie 4 gånger, och har 3 vinster.. Ganska imponerande! säger ju att du måste ha han ;)

Ne nu har jag inte tid att skriva mer, har annat för mig :) men jag lär väl uppdatera!

Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0