Love lane.

Någon mer än jag som haft en såndär riktig super helg?!
Allt behöver jag inte berätta kanske, utelämnar nog vissa små detaljer (eller stora och många..) men började iallafall efter all ridning i fredags med en spontan utgång för mig och Issah.
Hade riktigt trevligt faktiskt, på harrys... en helg innan löning.. Jaja, det var riktigt lyckat faktiskt.
Sen sova, vakna tidigt, upp till stallet och börja greja som vanligt.
Åkte dock tidigt därifrån för att vara med på ett nytt grymt träningspass på Studio aktiv, Chair dance. Jag är helt såld, det var så galet roligt. Ser dessutom inte jobbigt ut, men jösses jag var ju helt slut.


Jag vet någon som kommer gå på fler sådanna pass om dom kommer, roligt med något annorlunda som ingen annan har. Elina är dessutom hur skön som helst så pass med henne verkar vara något utöver det vanliga!

Efter gymmet blev det en sväng tillbaka till stallet för att rida. Hem, byta om och sen var det dags igen, lilla bränneriet där det serverades mat direkt från felix, mums!
Vi drog vidare ett par stycken till vimmel, för att sedan avsluta på Harrys (idag igen ja..).. Resten är historia..

Idag har jag fått fin besök i stallet, dock var det bara J som faktiskt börjar bli lite erfaren nu som vågade rida. Visst gjorde han det bra också, blev ett litet kavaletti skutt och lite galopp.. Duktigt!

Nu ska jag fortsätta umgås med mitt hjärta, eller sova vi får se..
Måste nämligen ladda upp för kommande vecka, den kan bli väldigt spännande kan jag säga!

Ja just det, glömt att nämna en mindre detalj, jag är inte blond längre men ingen större skillnad antar jag :)
Tack H för att du tar bild på "alla mina fina klänningar och kläder jag har varje vecka" haha din mupp!


Kommentarer
Postat av: Hellström

Gullit när kommer det upp kort på den berycktade J som värkar vara en kung på att rida. Har ni planer på att börja tävla? skit fin blogg

2010-05-24 @ 15:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0