I'm back..

Jag har gått och funderat på något hela dagen..
Hade faktiskt tänkt ta mig i kragen och skriva ner det, som jag brukar göra..
Men inte hunnit den senaste tiden (hör bara så dumt det låter, vadå inte hunnit?)
Det jag egentligen ville komma fram till var hur extremt dåligt minne jag har för mina tankar är som bortblåsta. Kanske regnat bort?

Vilket fall, jag ägnar också mina tankar till hur glad jag är över en person som jag egentligen inte känner så bra, hittat rätt. Hon förtjänade det efter allt som hänt tycker jag!

Tråkiga nyheter har jag också, en av mina söta vänner blev påsprungen och rånad inatt. Jag lider med denne vännen! Ingen förtjänar något sånthär, och som om inte det skulle vara nog?!
Jag behöver inte berätta mer än att jag känner mig så galet skyldig. Men det är ju inte mitt fel, det är ju absolut ingens fel. Men allting har bara blivit just så himla fel faktiskt! Dock finns ingen syndabock denna gång.. Väldigt kluven är jag iallafall, men allt löser sig med tiden right?

Sen vill jag bara tala om att jag är ägare till världens absolut bästa häst, för varje dag som går tycker jag bara om honom mer och mer. Trodde faktiskt inte det var möjligt att tycka om ett djur så igen som jag tyckte om Goodie. Kanske är det för att jag vet att han har det så himla bra hos den andra Jenny?! Kanske är det bara helt enkelt så att Dino är My dream come true? Jag vet inte, men han är iallafall bäst!


Kommentarer
Postat av: Emla

Vad stor han har blivit :)

2010-05-23 @ 11:34:39
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0