I don't mind at all.

Jag är hundvakt, det ni!
Vi har myspys, jag och lilla Elvis. Sötnosen själv dendär vovven...

Idag har jag suttit på 3åringen för första gången, gick bra faktiskt. Dock ganska lugnt, ville bara att han skulle vänja sig att ha någon på ryggen mest.
Imorgon tänkte vi trava lite om det funkar, sen ska han bara gå på lördag en sväng sen ska han få vila någon eller några dagar. Vill inte trötta ut han!
Alla andra har gått idag utom hingsten, det var hans vilo dag idag..
Jag avskyr att erkänna det, men jag börjar verkligen tycka om dendär lilla rackaren. Stundtals är han så himla mysig verkligen, sen kan han faktiskt gå riktigt bra nu.. Dessutom är han väldigt samarbetsvillig och väldigt lättlärd!

Nog om hästar, kvällen spenderades på gymmet, i spinnigsalen som alltid.
Jag har verkligen fastnat för spinningen, det är skönt och faktiskt riktigt kul. Jag mår bra när jag går därifrån, även fast jag mådde mindre bra när jag kom dit.

Imorgon firar vi Martinas 22års dag allihopa, ni är alla bjudna hem till Martina! :)


Tack J som gjorde mig på bra humör tack vare världens sötaste sms, jag saknar dig med gubben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0