Göteborg.


Det blev Göteborg igår och Nivå för min del..
Sandra och Tina var med också och jag hade jätte kul!
Var lite annat folk där med som vi kände, mycket trevligt!
Var dock alkoholfria drinkar för mig hela kvällen (ovanligt va?) men när dom ser ut som ovan så gör det inte speciellt mycket..
Trevlig vakt stötte vi dessutom på, det är ju inte alltid.. eller?

Vakt:
Det är bara lista som gäller idag, står ni på listan?
J: Njaee..
Vakt: Okej... men jag ska göra ett undantag för er idag för ni verkar vara ett trevligt sällskap..

Ja för det lär ju han verkligen ha kännt på dom få sekundrarna han träffade oss där.. Tur dock att han faktiskt var väldigt snäll (och snygg) för vi hade missat något om vi inte hade fått komma in, så som Lillemans födelsedags firande och så. Världens godaste alkoholfria drink..

Nog om gårdagen, började att jag blev sur redan när jag kom till Gbg.. Sen gick jag och sura lite (mest inombords) hela kvällen, sen fick jag väl ur mig en del väl hemma igen.. Men känner dock att det inte gjorde så mycket nytta..
Som sagt, nog om gårdagen..

Nu ska det laddas om för grillkväll sen utgång hemma i fina Borås. Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0