Life's a bitch and then you die..

Hur slutade det igår?

Ingen som vet! :)

Jodå, jag träffade en dream-man en sväng.. Jag har några sånna nu, faktiskt folk som frågat vad som hänt med dom jag skrivit om innan. Givetvis har det ju bara varit väldigt ytliga uttryck och inget jag varit alls seriös med.. Men det går bra :) Jag har alltid varit lite svag för rockstjärnor (alltså killar som faktiskt kan sjunga..)

Vi var ute en sväng igår, det blev väldigt sent men ja.. Vi kom ut tillslut, en sväng..

Imorses blev det lite sovmorgon faktiskt. Men vid tio gick det inte mer så då bar det av mot stallet, nästan iallafall..
Jag och R red iallafall ner till ridhuset, där jag och the bitch svängde våra lurviga.. Nej men jag och Sulan har tränat lite och hon gick ganska bra, för att vara en häst som inte kan någonting till att göra lite skolor och sådär..
Hon har gått och mesat sig inför sin ägare tror jag bestämt!
Pyssel i stallet, och sen kom Sulans ägare och sådär..
Behöver jag ens nämna längre att Dino rymde idag igen? Jag blir helt tokig på den mannen, som om inte hagarna räcker till att springa i?!

Jaja, idag skulle vi gått ut, men T satt på akuten halva dagen stackarn.. och jag orkar verkligen inte. Jag vill upp så tidigt som möjligt imorgon så jag hinner med gymmet på kvällen. Yoga/pilates och ev ska jag och R ta kort på hästarna imorgon med. Roligt, roligt! Dags att leta fram ett snyggt schabrack och vita lindorna, jag vet, jag är en dressyrtönt.. Men jag älskar ju det ;)

Nu är det dags att dra sig, vi hörs imorgon.. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Emla

Jo jag märkte detta i Stockholm du ;)

Ja vi får se vad som kommer upp :).

2010-03-07 @ 09:16:42
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Julia

grym blogg! :)

2010-03-10 @ 20:26:47
URL: http://juliagraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0