That should be me..

Jag ska inte klaga längre på mina dagar för allt är ju självförvållat nu. Men idag är jag trött!
Var uppe tidigt i stallet och gav R sovmorgon, hon förtjänar det. Speciellt med tanke på att jag har flest och dom jobbigaste hästarna...
Gick och pysslade till klockan elva, då åkte jag hem, bytte om och till gymmet. Core blev det där..
Sen hem, äta lite och till stallet igen. Hann hälsa på min stackars mamma som blivit opererad med. Men annars var det ganska snabba ryck faktiskt. Gjorde klart allt i stallet och så, sen åkte jag hem bytte om igen och till gymmet för att köra Activion. Bästa passet på hela veckan! Helt slut var jag!
Påväg hem fick jag ett sms från R, som berättade att den icke hingstiga hingsten gjort sönder sin boxdörr och var nu lös. Så jag åkte direkt dit då mitt batteri dog och väl framme var vi väl glada för det för då hade han tagit sig ut en andra gång och hade tydligen stått med stona och varit väldigt... nöjd?!
Då var en viss Jenny väldigt sur! Trött, hungrig och förbannad.. Ingen bra kombination, men vi bytte tillslut box och där ser det ut som han tänkte stanna faktiskt!
Nu har jag iallafall fått i mig mat, så strax duscha sen blir det till att vara lite social i telefonen.. Sen kommer jag sten somna är jag ganska övertygad om.
Jaja vi hörs imorgon istället mina vänner, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0