Tacos är ändå livet..

Haft myskväll här hemma med sis och hennes pojkvän. Tacokväll.. Det är verkligen inte illa ska ni veta, haft mycket trevligt!
Men nu är det faktiskt dags att sova, sitter och kollar på en hingst som jag ville köpa.. innan jag såg videon! Vad tråkigt, eller nej det kanske var bra föresten. Fast om några år tror jag den kommer bli fin, men har inte riktigt så lång tid att lägga tyvär..

Haft en super dag förövrigt, lite stressigt men..
Blev ridhuset med Djina och A, gick riktigt bra.. Ännu en gång, vilken j*kla ponny detdär är alltså! Super ponny och super ägare, kunde ju inte bli bättre! Elin, som alltså äger Djina ska komma och kika på henne imorgon och lämna foder och sådär. Ska bli skoj, en jätte trevlig tjej verkligen! Go och glad göteborgare liksom! Var inne och läste hennes blogg, hon har lagt upp bilderna jag skickade på Djina och skrivit så söta saker om både mig och henne. Blev verkligen super glad! Kul att hon verkar så nöjd!

Efter att A fick skynda på mig lite så höll vi på att komma föresent till spinning, och tisdags passen går ju liksom inte att missa så.
Vi hann, och jäklar vad det gick ska ni veta jösses!
Jag har verkligen gjort mig förtjänt av trevligt sällskap och tacos nu på kvällen.
Men nu är det verkligen dags att sova, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0