Peace.

Nu ska vi reda ut här.. Jag och min vän i lördags bråkade alltså inte med någon "dum blondin".. Jag stod och vinkade på min käre vän efter att ett tjej gäng gick emellan och ställde sig precis i mitten och började dansa.. Vilket gör mig lite irriterad för man kan ju visa lite respekt även om man är full.. Men jag tänkte göra det bästa av situationen och smålog lite mot min käre vän och vinkade och vips flög en tjej i golvet och alla verkade tro att det var jag som fällde stackarn. Men nej, jag var nykter och hon ramlade av sig själv.. Jag lovar, skulle aldrig göra något sådant. Nog för att jag är lättroad men riktigt så lågt skulle jag aldrig sjunka.. :)
Men sen drev vi ju givetvis med det för det såg ju ganska lustigt ut att jag stod och vinka och brast ut i as garv när tjejen ramla mest för att det blev så passande och alla andra trodde att jag fällde henne.. Jäklar vilken vurpa liksom..
Nog om det, det blir alltid annorlunda att uppleva saker och ting eller hur?

Jag har varit och tränat förövrigt, faktiskt riktigt skönt idag. Var massa anmälda, men bara 4 st på passet så det blev intensivt om man säger så!

Är inte hemma än, åkte iväg på lite äventyr...
Men vi hörs imorgon vänner, kram kram.

Kommentarer
Postat av: sanna

rösta gärna på min fråga i vänsterspalten! :) puss

2010-03-02 @ 08:08:05
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0