Nighty Nighty.

Jag är helt slut. Haft trevligt sällskap här hemma ikväll, vi har kikat på film och ätit godis. Inte helt fel ska ni veta! Blev inte så mycket film dock, mest prat. Men det är sånt som behövs emellanåt ju..
En lång dag i stallet blev det iallafall, fick lite hjälp av en väldigt snäll J som gick ut med mig Dino och han tog Djina. Lite imponerad blev jag helt klart att han klara av henne, för insåg när vi var påväg ut att hon var ganska pigg. Hade nästan varit bättre om han tagit lilla Dino.. Men men, det gick bra iallafall, du skötte dig bra ;)

Jag är verkligen jätte trött efter lite sömn natten innan så ska nog sova snart.
Ska dessutom få hem en ny träningshäst imorgon, en arab hingst på 4 år. Ska blir skoj och se vad detta är för något. Skönt för Dino att ha någon att leka med också! Som han inte är dubbelt så stor som menar jag.. Stackars Linus..

Sen blir det lite middag med mamma och pappa för att fira födelsedagen jag missat. Får se hur det blir sen..

Jag funderar på att skriva av mig lite.. Jag tror nämligen ett av mina föregående inlägg missuppfattats ganska rejält eftersom du inte säger något längre. Men nej, jag orkar inte. Det har varit för mycket och jag tänker inte lägga massa onödig energi på något sådanthär. Jag är inte sådan som person som gör det, vilket egentligen är en ganska dålig egenskap för det mesta. Skönt för mig, men nästan lite slött..
Jaja, what's life without crossroads?
Natti natti..


Kommentarer
Postat av: Wictoria

Sjukt fin blogg! Var med i veckans blogg framöver:)

2010-03-20 @ 12:27:45
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0