I see you..


Jag är lite småkär i denna ponnyn måste jag erkänna... Jag har lovat mig själv att inte fästa mig för mycket, men det är svårt när det gäller henne faktiskt.. Jaja, förhoppningsvis så kommer jag ändå ha henne så länge så det kanske bara är bra. Denna ponny kommer göra någon väldigt lycklig när hon säljs vidare eller vad som nu är tänkt!

Jag har kommit hem från träningen för en stund sen, djuren var som tokiga här hemma.. Inte okej, när jag är ensam hemma med liksom. Sveriges mest mörkrädda människa! Förhoppningsvis behöver jag inte vara själv så mycket ändå :)
Imorgon har jag verkligen tusen grejer att göra..

- Träffa sköterska 09.20?
- Ringa E i Svenljunga för ett försöka hinna med att åka ut och kolla på den nya storhästen jag ska rida..
- Greja i stallet
- Hinna åka med helst båda hästarna till ridhuset (pappa, nu vill jag ha en större transport... tack ;) Jag vet pappas svar på detta med Jaa men visst, det är bara att köpa.. Eller iallafall börja spara för din del..)
-Träna activio
- Sen hoppas jag på tacokväll här hemma med lite fin-sällskap med :)

Det är tisdag imorgon va? Haha illa Jenny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0