Hej mitt vinterland.

Idag igen?
Det är helt galet detta, jag som verkligen inte behövde mer snö nu!
Jag ville ju att träningshästen skulle komma så fort som det bara gick. Igår hade det nog gått att köra faktiskt, men idag... Ja, nu är det ju kört iallafall!

Ringt veterinären idag med, igen.. Dino har nämligen gått med ett svullet ben säkert en månad, dom tyckte också det var konstigt.. Men kanske det är pga att han växer så? njae tveksam till det.. Jaja ska ringa och prata med Ionell imorgon så får vi se vad han säger.

Vet ni vad?
Jag ska lägga mig med min smoothie nu och kika en film innan jag ska ut i detta underbara vårväder och rida. Som jag längtar...
Jaja vi hörs lite senare.


Dream on... Bora bora..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0