Grattis Pappa!

På 50års dagen, inte illa..
Nu är du halvvägs till 100, jösses vad gammal du börjar bli! Haha men jag älskar dig ändå..

Hoppas ni har det bra uppe på Ishotellt, som du velat åka till så länge jag kan minnas. Jag vet att du inte kommer läsa detta nu men förhoppningsvis är du inne och kollar så jag har skött mig när du och mamma kommer hem så då vet du att jag tänkte på dig (igen)..
Det är dock inte slutfirat än..

Dina syskon har ringt med, behöver inte säga vem eller kanske vilka (har inte varit hemma på nästan hela dagen) men dom hör väl av sig igen. Men jag kommer glömma nämna det är jag ganska säker på så.. Ja nu vet du!
Ha en fortsatt bra dag och hoppas att ni har det förbannat kallt, haha! Fuskisar!
Älskar er båda.
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0