Det löser sig..

Jag citerar:

"Överlevde du inatt? Glöm inte kolla grönsakerna.."    (sms från sis)

"Ja jag gjorde faktiskt det.. Haha, tyst!"                       (svar på sms från mig..)

Haha, tack sis för att jag inte ens blir av med mammas bebis kommentarer trots att hon är över 100 mil ifrån mig.. Vad är det som krävs liksom?

Jenny, du kan väl kolla så inte grönsakerna blir gamla när vi är borta?
Jenny, du kan väl ge ollie sin mat?
Jenny, du kan väl ge ollie sin medicin varannan dag?
Jenny, hon ska ha 2,5 dl varje gång..
Jenny, du kan väl handla mat något dag.. typ möjlk och så kanske?
Jenny, du kan väl plocka ur diskmaskinen
Jenny, du kan väl dammsuga någon gång innan vi kommer hem..
Jenny, du kan väl gå upp i tid och ge djuren mat..

Ja ni förstår ju att någon hann snappa upp något, mina föräldrar tro att jag är ca 10 år och att dom ska vara borta ett par veckor.. Om det ändå vore så väl!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha, men kan meddela att du inte är ensam om att ha sådana föräldrar ;-)

2010-03-16 @ 16:38:11
URL: http://kjarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0