Bus.

Vilken lyx dag jag haft idag..
Sovmorgon, vilket var till klockan tio och sen gick det helt enkelt inte längre..

Jätte lustigt är det, jag vaknar 15 gånger varje morgon när jag vet att jag kan sova.. Bara för att jag är säker på att klockan är minst tolv. Första gången var klockan 05.43 idag, grattis till mig som första gången i hela mitt liv faktiskt fått en ganska okej dygnsrytm. Handlar väl om vilja kanske!

Jaja lyxen fortsatte, R hade hjälpt mig med alla sysslor i stallet så kunde koncentrera mig på bara ridningen. Superskönt!
Vi var ute med Djina först, jag, R och Kjarni.. Gick ganska bra, hon är för mysig den ponnyn! Liten snygging med faktiskt..
Sen var det Sulans tur, som tillslut gick riktigt fint.. Gjorde ännu ett bra byte på henne idag, inte illa för en häst som inte kan någonting?! Nej men okej, hon är ganska illa grundutbildad faktiskt. Men sen sitter det mestadels i huvudet på hästen faktiskt, ni vet kanske gör det imorgon om jag eventuellt känner för det... 

Efter stallet blev det träning..
Ska egentligen inte vara på gymmet på kvällen, men det blir ju så nu. Idag var det dock ganska lugnt, mycket folk.. men lugnt.. hyffsat..

Jag sitter nu här och väntar på alla 250 bilder som R tog på mig och hästarna.. Bara sisådär 150 st kvar, men men det är det värt!
Suttit och mailat lite med, hingstbeten, hingstar som ska säljas, träningshästar.. Ja, jobb?! Vad bra det känns att säga så..
Jag ska lägga upp en bild från i helgen (dock bara kommit till Djinas bilder än, så Sulan får ni se en annan dag :))
sen ska jag försöka sova. Sjukgymnastiken imorgon *suck* jag har galet ont i mitt knä idag, men får försöka hålla ut. Har ju numera tagit bort onsdagar från sjukgymnastiksschemat, ett tag.. Tills det börjar kännas lite mer okej igen, undra vad som gör det sämre?! Kan aldrig gissa..
Natti natti


Kommentarer
Postat av: lisa!

sötishäst! är det där din unghäst? :)

2010-03-13 @ 13:44:54
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: lisa!

jaha okej :) ponny eller häst? =)

rider du till eller hjälper du till att rida in eller varför rider du så många?! haha, jobbar du med det eller nå? :)

2010-03-13 @ 14:51:09
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0