Bloggtorka.

Nu ligger jag här i sängen, jag vet att jag inte har uppdaterat alls bra occh mycket senaste tiden. Men från och med imorgon ska det bli ändring på det..
Men ett tag fram över kommer det också bli ändring på hela min blogg, ni lär märka.. Tills jag hittat tillbaka..

Så nu, en lång uppatering kanske vore på sin plats?
Min helg har bestått av myskvällar och utekvällar med personer som betyder mycket för mig. Iallafall en..
Haft super kul iallafall, och det är väl det som livet går ut på?! Att ha kul? Sen att andra blir drabbade är väl inte hela världen.. eller?
Jaja just nu lever jag i en väldigt stor hemlighet, egentligen är det flera saker. Vi får se om ni kommer få reda på dom eller inte. Man vet aldrig, men det är defenitivt life-changing things men som sagt, den som lever får se. Förhoppningsvis iallafall!
Något annat intressant som har hänt?
Ja..
Saker som jag kan nämna i bloggen?
Njae..
Jo, lite kanske.. Jag har ramlat i trappan en väldigt sömning morgon vilket har lett till jordens största blåmärken på rumpa och lår, AJ!
Jag har en mamma som det är mestas synd om i hela världen, AJ!
Jag fick igår en glasbit (sticka) i fingret då jag plockade glasbitar ur sulan på mina fina skor, AJ! (jösses vad det blödde...!)
Ja, det var väl ungefär det..
Nu väntar en ny vecka, med nya skador, utmaningar, hungriga dagar och onda rumpor..
Hungrig kommer jag iallafall vara för att min kära mor fortfarande inte gör något annat än att ta igen sig, ingen mat här hemma nej. Nu sitter ni ju där framför eran datorskärm och tänker högt för er själva Jäkla skitunge, gör din egen mat då?!
Men det ska jag säga er, att ni som sitter och tänker så, ni har defenitivt aldrig ätit mat som jag har lagat!
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0