Trött.

Jag är lite svår att få tag på för tillfället, min mobil har helt lagt av nu.. Måste sitta och trycka in laddaren hela tiden för att den ska ladda iaf en stund. Tråkigt!
Men men, jag får väl ta mig i kragen och lösa det, har ju lite halv ledigt imorgon? Eller?

Vilket fall, haft en väldigt bra helg och även måndag faktiskt. Behöver inte nämna vad jag har haft för mig för jag skulle förmodligen tråka ut er, eller kanske inte, men jag tänker inte berätta ändå.. Vi kan säga som såhär, att jag inte orkar..

Både igår och idag har jag haft 5 hästar att rida, det går ju ganska bra om man bara rider.. Men att sköta allt med, det är en helt annan grej då. Dock går några hästar ute om nätterna och sådär nu så jag ska inte klaga.. Men vi säger såhär istället, mitt knä är förbaskat sur på mig nu..
Men jag har haft skoj iaf, ridit Bugannto två dagar i rad och alla vet ju att den hästen alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta. Han är så himla fin, nej fin är fel ord, SNYGG! Riktigt snygg!

Jaja nu ska jag minsann inte sitta här och lata mig, jag ska till gymmet och träna.. Ska se om jag hinner sola innan med.

Förövrigt, är ni i Sandhults området och det kommer två unghingstar springande, så kan ni ju höra av er till mig. Dino är fux med två vita strumpor, bläs och ljus man och svan (jaa, det är sant.. den har börjar bli blond.. hoppas det håller i sig för det finns inget finare än fuxar med ljus man och svans) Vilket fall, dom två busungarna har varit på rymmen ett par gånger så.. Inte okej!
Jaja sov gott sen, jag lär inte vara hemma mer ikväll så ungefär såhär roligt blir det, men imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0