Tekniskt geni..

Ja, det är jag det.. eller?
Jag har fruktansvärt otur faktiskt just nu.. Först min mini dator, sen den stationära, efter det den bärbara och nu har min jäkla mobil gått bananas..
Jag vet vad som måste göras med alla tre (tur det kanske) men så ska man ha tid och ork och ja ni vet.. Hade jag haft 3 på min mobil hade jag kunnat fixa den själv tillochmed, men går inte gärna in i 3 butiken.. Hej Tim, hej veronica.. jag ska bara fixa min telenor mobil en sväng, lugnt eller?

Jaja, jag får väl be någon av hästarna hjälpa mig med mobilen och sen gå in med den i telenorbutiken i stan, tråkigt att dom är så grymt otrevliga där bara (endel och ibland) men denna gången har jag min försäkring på telefonen så nu kommer dom minsann inte undan, bring it on..


Kommentarer
Postat av: Emla

Tänkte att jag kanske kunde komma ut till dig på måndag för då är jag heelt ledig :)

2010-06-10 @ 22:05:00
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0