Sweden ♥ Greenday..

Yes we do..

Vilken grym kväll det var igår, för er som inte visste det redan så var jag med I och M på ullevi och kikade på Greenday.
Riktigt grym konsert var det, lite beskiven över att dom sprang runt som idioter och verkade allmänt... påverkade kan vi väl säga? Men klart, skulle jag behöva gå upp och sjunga på ullevi för 25000 så hade jag nog behövt röka ett och annat jag med.. Iallafall får att få ungefär hälften så mycket energi som BJ hade, jösses...

Ingen kan säga något annat än att det var en grym show iaf, den kanske spårade ur lite stundtals men det gjorde det hela lite roligt faktiskt, spännande..
Dock hade jag inte gråtit över dom där pussarna alla människor gjorde, usch... Fast samma där, spännande haha!
Jaja, bästa låten.. Förutom dom gammla vanliga bra låtarna tycker jag nog var denna, är lite på-nytt-förälskad i den nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0