Sött.

Idag har jag fått mitt kanske tioende mail på en vecka om personer som vill praktisera hos mig, vad gulligt av er och jag hade hemskt gärna tagit emot någon men jag får nog vänta lite.. Eller egentligen? Varför inte? Jag praktiserade ju i stall när jag var yngre, hos Fia tillochmed. Jaja jag får fundera på detdär..

Idag har jag inte ridit en enda häst! Inte ens tittat åt sadeln knappt.. Nu har jag lite abstinens istället..

Planeringen inför morgon dagen (mest för att jag själv ska påminnas om hur mycket jag har att göra..)
- Rida
  -Matrix
  -King
  -Axa
  -Bugannto
  -Latina
- Fixa allt i stallet
- Flytta Dino och Malte till en annan sommarhage *Wish me luck..*
- 18.00 Träningar x2

Sen har jag lite annat jag ska hinna med också, men vi får se hur det blir med detdär..

Jaja, nu ska jag bry mig om mig själv en sväng, köpa godis, sola, ta in hästarna sen ska jag umgås lite. Mysigt värre, eller?


Här står vi minsann inte på bakbenen hela tiden.. Nejdå, hon är stundtals fantastisk denna "lilla" hästen.. Någon som vill ha en foderhäst kanske?


Kommentarer
Postat av: Erikka

Du har verkligen en jättesöt blogg!

2010-06-13 @ 04:08:58
URL: http://filletax.blogspot.com
Postat av: sanna suomela



tänkte bara kolla för jag rensar min bloglovin lista och jag undrar om du följer mig.. för jag följer dej!

2010-06-13 @ 09:48:25
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Lisen

jag vill ;) men det vet du ju redan! håll tummarna för att jag ska få det & gå runt, drömmer om hästskrället på nätterna tillochmed :P o till helgen vill jag hemskt gärna komma & rida om du har tid för mig? :)

2010-06-15 @ 18:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0