Just when I think about someone new I keep on forgetting to forget about you.

All over again, kluven..
Men detdär löser sig!

Jag börjar iallafall bli bättre med min hemska sjukdom jag dragit på mig.. Stor del av det är nog för att jag faktiskt kom iväg och gjorde lite annat igår. Jag behövde det!

Folk tjatade på att jag skulle med ut, och jag ville ju, men detta var en fråga om ork.. Men sen skickade lillasyster ett sms och med henne vet jag att det blir kul och dessutom inte något galet supande (även om det väldigt sällan är det för min del..) så jag gjorde väl mig klar och mötte upp henne i stan. Gick till Bränneriet en sväng och sen vidare till Viva. Jag konstaterade att jag fått in lillasyster på alla krogar utom Tonic, men det är ju ganska lugnt nu för där behöver vi ju inte ens försöka egentligen. Lägsta möjliga ålder..
Jaja, Viva var mycket bättre än sist jag var där. Men alltså Dj:en?! Stundtals var det grym musik, och sen blev det liksom ett gap och bara usel musik.. Jag får ju styra upp detdär känner jag och bli DJ alltså, det kan ju inte fortsätta med sånahär dåliga Dj:s i Borås. Finns säkert några bra men inte tillräckligt!

Jaja, körde hem lillasyster och sen.. blev det sova..
Va helt färdig när jag åkte till stallet imorse iallafall! Va helt slut när jag skulle hoppa upp på första hästen också, men allt har gått bra, visat en av hästarna med och han gick riktigt bra. Får hoppas hästägaren var lika nöjd..
Ska åka iväg strax och ha lite träning, så himla seg bara. Men piggnar nog till snart..


You lost me


Kommentarer
Postat av: sis

som sagt, tack för kvällen :) vi får ta en fika ngn dag i början på nästa, åker sen den 1 juli ju :)<3

2010-06-22 @ 19:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0