Glad midsommar.

Nu åker jag snart mina vänner, lite mat med familjen bara sen drar vi iväg till varberg.
Vi blir ett gäng där faktiskt, kan bli riktigt trevligt.
Jag tror på en bra och hyffsat lugn midsommar, för min del iallafall. Kommer ihåg förra året tillsammans med supergoa E och några andra svenskar, tyskar och lite annat (salig blanding). Inte riktigt som midsommar hemma, men lycka var att se svenska cider och höra M:s röst via telefon. Som ville att jag skulle komma hem!
Men jag hade jätte trevligt faktiskt, ingen vanlig midsommar iaf, men ska ta igen det idag.

Gårdagen var lite stressig för mig, men för er som inte vet så var jag ju i Jönköping halva dagen iallafall. Det gick helt okej iallafall, jag hoppas att det gick superbra. Men jag vet inte..
När jag var klar åkte jag till A6 en sväng, vilken besvikelse. Hade hoppats på en fin midsommarklänning, hittade ingeting utom ett par skor. Som om jag skulle behöva fler skor? Men dom var vita och jag har nog bara 3 par vita eller något så ;)

Jaja vilket fall, nu ska jag göra mig klar. Vi hörs imorgon vänner då jag kommer stanna i Varberg inatt. Eller jag tror det iallafall, ska försöka ta lite bilder denna gången. Jag är ju ganska dålig på det annars..
Jaja ha en superdag och kväll.
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0