Ett års dagen.

Grattis till mig själv.

Om ungefär sex timmar för ett år sen så låg jag på en bår i ambulansen påväg till Lunds universitetssjukhus.. Sitter här och tittar på mina små ärr och tänker på alla stora skador som döljer sig där under. Men jag har minsann övervunnit dom också.
Kan inte låta bli att tycka att detta har varit det värsta och faktiskt det bästa året i mitt liv..

Men idag är det ingen som får upp mig på hästryggen, det är en sak som är säkert..

Det absolut värsta när jag tänker tillbaka på året som gått är att det var alltså exakt ett år sen som jag satt upp på min älskade Goodies rygg och var lyckligaste hästägaren i världen. Ett år är alldeles för lång tid för att inte få uppleva det men får på honom...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0