Det var på tiden..

Idag är min alldeles egna vilodag, det ni!
Okej int riktigt, jag ska köra dubbelpass på gymmet, men det är ju inte fören ikväll..

Jag ska inte sätta mig i sadeln idag iaf, redan klar i stallet och alla mina pållar går på gräs idag så dom är lyckliga. Man vet att man börjar bli lite små störd hästnörd när man går och funderar på vilka hagar och vilket gräs som ser godast ut?! Jaja nu har alla mina det bra iaf, det förtjänar dom allihopa!

Så vad gör man när man är helt ledig då? Absolut ingenting? Nej det funkar inte, så tro det eller ej men jag har tagit tag i min stökiga bil och faktiskt börjat tvätta och sådär, ligger ett helt berg i tvättstugan. Jag som alltid tycker att jag inte har något att ha på mig.. I-landsproblem.

Nu ska jag försöka fixa en ny skiva till bilen och äta frukost.. men vi hörs vänner. Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg du har :)

2010-06-15 @ 11:36:42
URL: http://ilikeW.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0