You will never own me.

Nu är jag hemma igen..
Hunnit med att träna spinning och handla till min marodör i stallet. Han har fått ett nytt täcke, skit fräckt! Plus lite annat små plock, så som antikrubb-bitnings medel (mitt egna namn..) som jag ska spraya på täcket så kanske dom låter bli det. Annars kan det bli dyrt, inte nog med att den lilla växer liksom...

Nu blir det snart god lax och efter det ska jag göra mig iordning för en promenad ihop med A och R. Givetvis ska Dino få följa med, och antar att R tar med någon av sina godingar med.

Jag sitter här och undrar hur det går för mina två favoriter i Göteborg! Jag håller alla tummar och tår jag har!

Dags att hjälpa mamma med maten så den blir färdig, jag håller på att dö av hunger, ha!
Hörs sen. xox


Lurvas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0