Världens sötaste vän.

Jag tror min kära vän T läser mina tankar på avstånd, i smyg då givetvis.. Så hon skulle kunna överraska mig med en söt födelsedagspresent!
Jag fick nämligen ett paket av henne igår, jag som älskar att öppna paket! Mest för själva sakens skull bara, ni vet spänningen. Inuti låg min favorit parfym med body lotion. Givetvis har jag denna sen innan, köpt den när den precis kommit ut och det bara fanns ett fåtal. Tillsammans med M och Y, fick alltså både kvinnligt och manligt godkännande. Men nu är det såhär att min älskade parfym (jag har tusen, men just denna) börjar ta slut och jag gick senast igår och tänkte köpa en ny. men givetvis hittade jag den inte då. T hade nog uppfattat detta och köpt en till mig, du är så söt, tack min älskade vän!


Kommentarer
Postat av: Anonym

parfymen äger!

2010-01-17 @ 10:36:15
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0