Upp och hoppa.

Har precis duschat och ätit lite frukost/middag, tacos.. Finns det något bättre?
Blev väckt innan av min telefon, varit alldeles för mycket så det senaste. Jag får börja stänga av min mobil på nätterna nu tror jag. Dock är det ju dumt med, tänk om jag verkligen vill prata med någon som får för sig att ringa? Jaa, jobbigt läge detdär, verkligen!
Ska klä på mig och greja lite nu sen ska jag och Rebecka åka och köpa lite häst foder. Sen blir det en promenad med pållarna och efter det hoppas jag på att hinna vara med på activion. Vi får väl se om jag hinner det, annars får det bli gymmet idag. Kanske lika bra det egentligen..
Jaja ska skynda mig lite nu så jag är klar tills R hör av sig.


Kommentarer
Postat av: maja

din häst ? ;o

2010-01-05 @ 14:30:39
URL: http://majjastenberg.blogg.se/
Postat av: Maja

SUPERFIN VERKLIGEN ! (:

2010-01-05 @ 15:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0