Tisdagsmys.

Nyss hemkommen från träning och stallet, träningen var galet jobbig. Även om jag tränade på gymmet idag, dock gav jag upp när jag inte kunde göra de maskiner jag ville. Mitt ben va riktigt uselt idag (tyvär har det blivit sämre nu senaste veckan, och har ingen aning om varför..) men cykel blev det, den jobbiga jäkeln tillochmed. Jaja efter gymmet var det dags för stallet, där R redan varit så söt så hon fixat allt. Lyx!
Min häst försöker skapa nytt mode genom att riva sönder sina kläder, bara trasor kvar av det stackars täcket. Blir till att införskaffa ett nytt nu snart! Typ imorgon helst..
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det lite egen-tid som jag kallar det. Efter det blir det tisdagsmys framför någon film. Ni för nöja er med uppateringen idag, kanske blir något kul sen vi får se.

Däremot kan jag dela med mig av min och M:s konversation idag, M väntar på att få hem sin mobil, vilket gör att på grund av nummerflytten fungerar inte den hon har nu.. alls... (I-landsproblem)


- M säger:

haha datan får man inte glömma
- Jenny - säger:
den är jäkligt viktigt
- M säger:
ja fifan
- Jenny - säger:
livet
typ som mobilen......
- M säger:
telenor kan behålla sin jävla telefon, ja klarar mig me brevpapper å kritor
- Jenny - säger:
röksignaler är annars rätt grymt

Kommentarer
Postat av: sanna

önskar dej en fortsatt trevlig kväll,

hoppas din morgondag blir bra! :D puss

2010-01-26 @ 22:31:06
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0