Städning..

Ja då var det dags igen, tillbaka i gamla dåliga vanor. Nej jag har faktiskt varit uppe en stund, kört igång med resten av min storstädning och tvättat, hängt ut mina sängkläder på vädring och dammsugit sängen, med våran Pro-aqua givetvis! F*n vad vidrigt det är, dock märks det att jag gjort det ett par gånger nu.. Hade alla fått göra det så hade hela sveriges befolkning velat ha en sådan, lite dyr tyvär men men.. Lär ta en stund till nu iallafall innan jag är helt klar, men gjort det värsta igår så.
Efter detta ska jag till stallet sen ska jag försöka hinna med att träna, vet inte om jag ska köra activio eller poweryogan, min förkyldning har blivit sämre idag igen givetvis. Vad trött jag blir! Jaja dags att köra igång igen, hörs sen. Eller föresten, ni ska få en grymt bra låt först med.. Det är den låten och jag dansande med skurmoppen nu kan jag lova!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0