Soon to be.

Jag är helt färdig, orkar inte röra mig ur sängen. Jag har bestämt mig för att unne mig en slapp kväll ocg eftermiddag istället, ingen träning och inte ens stallet blev det. Snälla R hade redan fixat allt där, hon är en ängel! Lyckas alltid pricka in det med när det är något.. Idag är jag helt slut!
Men jag tar igen mig från och med imorgon, då ska jag hinna med massa kul saker. Ska försöka få tag på S med och se om han kanske skulle vilja hjälpa mig att ev planera en födelsedagsfest till ingen mindre än moi. Jag har ju pratat om det flera gånger att jag ska fixa något sådant och 22 är väl ändå ett speciellt födelseår? Eller? Okej kanske inte, men det är dags. Annars får det bli nästa år.. eller kanske när jag fyller 25. Haha nej men vet ni? Nu ska jag lufta mig från sängen och pallra mig ner för att se om det kan tänkas börja fixa mat nu. Jag är hungrig, och vill dessutom ha något att göra.


Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

klart du ska ha födelsefest :)

2010-01-03 @ 19:30:40
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0