Sådär ja..

Hello friends..
Jag hade tänkt att uppdatera er mer igår när jag kom hem efter våran utekväll, men det gick inge bra.. Jag kom nämligen aldrig hem. Så det kan gå ibland..

Vi började med att åka till någon BK-kille, jobbar kompis till M, i villastan? Där blev vi inte kvar så länge, pratade med M och vi bestämde oss för att åka ut till honom istället. Ut i skogen, dödens väg ni vet? Väl framme satt vi och tjötade (pratade) lite med han och hans kompisar. Tror inte någon av oss tre tjejer hade tråkigt, skratta så vi grät (och spruta cider genom näsan ;)) dom är härliga dom där.
Vid halv tolv åkte vi in till stan och det blev Harrys denna gången. Fick veta att X&Y hade strömavbrott och därför inte öppet. Som tur var så var det värt besväret att gå till harrys, för M tyckte äntligen att det inte var så himla kul som hon kom ihåg så nu kan vi gå vidare. Göteborg, varje helg, here we come!
Jag hade dock ganska trevligt trots allt igår, det var en bra kväll faktiskt!
Har nog några kort för en gångsskull på mobilen men jag orkar inte lägga över dom just nu faktiskt. Kanske kommer senare eller något. Dags att byta om, duscha, åka till stallet och sen äntligen träna. För nu är förkyldningen nästan borta..

Kommentarer
Postat av: malin

hej, har bytt blogg till http://malinpoulsen.blogg.se

Fortsätt gärna att följa där , följer fortfarande dig.



Puss

2010-01-17 @ 14:10:03
URL: http://malinpoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0