Sad face.

Nu är min fina Dino skadad med.. Han har gjort något, förmodligen busat, och skaffat sig ett såntdär härligt elefantframben. Jätte svullet är det, och öm var han. Men inte så lätt att känna var någonstans det kan tänkas sitta med en meter tjock päls, nej jag överdriver absolut inte...
Jaja det är säkert absolut ingen fara, men ändå. Jag avskyr när mina djur är skadade eller sjuka.. Om det ens bara är ett litet bett eller sår..

Jaja lite kul var det iallafall, jag och R stog ute och pratade om Dinos nya täcke:

J - Ja det är ju inte direkt det finaste man kunde hitta men, det kommer ju säkert behöva bytas ut snart ändå..
R - Haha nae inte direkt.. färgen är ju lite sådär..
J - Mmm hemsk, och detdär mönstret... aja..

30 min senare..

U - Men jösses vilket snyggt täcke du köpt till honom!
J - Mhmm mjaa joo, grönt är ju fint på fuxar men.. ja jo det funkar..
U - Ja riktigt fint!


Täcket är förövrigt limegrönt och rutigt på ryggen svårt att förklara får ta ett kort.. Men det är riktigt gräsligt fult iallafall! Dock har dom i hagen redan bitit i det så lär får köpa ett nytt snart igen...

Jaja, jag ska iallafall byta om och åka in till gymmet. Är tredje reserv på activion som är nu halv sex. Helt sjukt, stället är helt fullt nu sen nyår.. Det har dock börjat avta lite redan så nyårslöftena har redan börjat brytas ser det ut som. Bättre att inte ha några alls anser jag, med tanke på att man uppenbarligen inte har tillräckligt med vilja för att hålla dom...
Dessutom blev jag sur nu för jag hade sett fram emot spinning idag.. Får väl ställa mig på trappmaskinen en timma istället men inte lika kul! Dock lär det ju bli lite gym efter och det behöver jag ju visserligen så - To the gym.
Se ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0