Poweryoga..

Nu är jag hemma igen.. Efter att jag pysslat med pållen i stallet (tränat på att stå i stall gången, stilla, och lyft hovar och myst lite) så åkte jag till stan igen och gymmet. Det blev pass och poweryoga, faktiskt första gången jag är med på just poweryoga. Även om jag varit med på massa olika typer av yoga och vet att det är jobbigt så var nog detta stundtals snäppet värre. Poweryogan innebär ju att hålla positionerna mycket längre än vanligt, och det kan vara nog så jobbigt ska ni veta och extremt balanskrävande! Ja jösses, mina ben var helt skakiga, speciellt vänster benet som har både sämra balans och muskelmassa... Ingen överhuvudtaget egentligen, haha!
Jaja men det var skönt iallafall, känner ju att varje pass gör nytta verkligen. Jag börjar hitta tillbaka till mitt lite mer viga ja igen, underbart. Dessutom hade jag lite smått träningsvärk sen all spinning, så skönt att tänja lite.
Mycket snack här nu känner jag, onödigt snack.. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0