Never smile at a crocodile...

Uppe med tuppen idag mina vänner, plus minus ett par timmar.. bara..

Ligger i soffan och tittar på en krokodil-film.. Ni vet, skräckfilm med en jätte krokodil och alla människor bara dör. Helt meningslöst egentligen, men jag älskar sådanna filmer..tyvär. Denna är dock ganska dålig, men måste se den ändå!
Jaja, blev en sen kväll/natt igår, men inget mig emot alls. Fick ta igen mig idag bara, vilket jag verkligen gjort.
ska åka till stallet en sväng när denhär filmen är slut och krokodilen ätit upp alla utom killen som kommer bli hjälten för att han räddat den snygga "reseledaren", och självklart lyckas han döda den säkert med.. eller blir det en tvåa? Ja vi får se..
Hörs sen.


You can't get friendly with a crocodile..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0