My way.

Jag har fått en hel del att tänka på nu..
Jag har tackat nej till alla typer av dessa erbjudanden innan men nu vet jag inte, kanske vore det något att satsa på? Lite iallafall? Eller kanske inte.. Jag har ingen aning, men det låter väldigt kul. Jag måste verkligen börja göra något snart, annars går jag i taket. Även om min sjukskrvning eventuellt blir förlängt... Förövrigt firar jag och mitt skadade knä 8 månader idag. kan inte förstå att det har gått så lång tid sen olyckan. 8 månader sen jag satt på min fantastiska Goodie för (kanske) sista gången, usch!
Men nu är det annat som händer här, jag vet vad allt detta kommer kräva av mig. Skulle jag orka det?
Jag har en hel del att fundera på..
Men en sak kan vi konstatera, saker och ting har verkligen börjat gå min väg. Jag som knappt ens bett om det?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0