Love life.

Jaha ja.. så blev det med den uppdateringen igår. Tror dock ni överlever..

Kom precis hem, lördagsmys igår. Riktigt bra trots att det inte blev utgång eller något! Film och godis, lite taxi hann jag vara också.

Nu ska jag åka till min skadade lilla häst. Ta hand om honom, sen ska vi rida och så, antar att det både blir lilla Tappi som jag nu suttit på hela två gånger och han sköter sig perfekt. Som han aldrig gjort annat, så duktig så! Alltid kul att rida in hästar som är sådanna, right?!
Får se om det blir en utetur med på lilla Moa, vet dock inte hur jag ska lösa det med Dino. Med tanke på att hon är hans enda sällskap nu. Hon är nämligen lite lugnare än dom andra två vildarna han går med. Dock tror jag att Dino är minst lika mycket vilde själv så han lär trivas..
Jaja vilket fall, måste åka nu så jag hinner bli klar. Ska åka och träna yoga/pilates senare med, bästa passet på hela veckan..
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0