Look what the cat dragged in...

Hallå på er.
Jag antar att jag var lite för seg för vissa på att uppdatera, men jag har inte sovit många timmar inatt. Eller mer imorse, förmiddag.. Jo okej, jag har nog tagit igen mig hyffsat nu.

Men vilken kväll det var igår! Det var bästa utekvällen på länge! Jösses vad roligt vi hade..
Vi åkte till gbg ganska sent, jag, T, L och hennes pojkvän B... Gick raka vägen till Karisma! Där blev vi kvar hela kvällen. Inte illa det?!
Träffade både M och D som har hand om kvällarna där på fredagar härdanefter. Vilket fall så var den riktigt mycket folk där vid ett tiden ungefär. Men sen började det släppa lite, vilket nästan var skönt. Det var också då det blev lite fight mellan L och B så slutade med att dom åkte hem, tråkigt nog. Men jag och T gav inte upp för det! Vi dansade hela natten lång och dummade oss.. Vilken kväll! Vi hade våran alldeles egna plats på dansgolvet där vi inte behövde trängas eller tänka på något annat än den otroligt söta bartendern :) Haha, ne så får inte jag säga längre.
Vid tre tiden kikade vi på klockan och insåg att vi borde tröttnat för över en timma sen. Men nejdå, vi körde en stund till, tills fötterna värkte. Sen började vi dra oss därifrån, hela vägen hem till Borås och sängen. Precis när jag satte nyckeln i dörren, samtidigt som jag hade en tung väska och telefonen i högsta hugg flögg en tiger fram ur buskarna och attackerar mig! Visade sig vara min katt som blivit kvarglömd ute, och han var helt galen! Men glad att se mig iaf!

Gårdagens bästa kommentar.. Behöver inte säga vem den kom ifrån, det kan ni få spekulera i :)

Okänd: Men gud va smart att dom har öppet toalettdörren in till killarnas.. *kikar in.. okej glooor in*
Okänd2: Vadådå?
Okänd: Ja men då vet man vem man ska ha med sig hem sen ikväll...

Inte helt seriöst var det, men skratta gjorde vi.. Hoppas ingen hörde!
Men nu ska jag göra mig färdig för det är ju en kväll idag också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0