Justin Bieber.


Jag vet att jag har väntat iallafall, för några timmar sen släpptes Justin Biebers nya låt Baby (dagens låt). Hört många versioner på den fram tills idag kan jag säga, dock var nog den riktiga studio versionen den bästa..

Denna lilla sötnos upptäcktes för snart ett år sen av Usher på, såklart, youtube. Där han hade laddat upp klipp där han sjunger. Han släppte sin första singel redan i somras, och albumet My World kom ut i november. Där finns det faktiskt ett par riktigt bra låtar. Att tänka på är att Justin endast är 15 år (född 94) och redan såpass känd som han är. Även om han kanske inte nått riktigt hela vägen till Sverige än, men det kommer jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0