If my time is up, let me know right now..

Nu har jag uppdaterat er lite från igår, men sagt att det blir lite trögt med bloggandet denna helgen.. Jättebra dag igår, blev en lugn hemma kväll med inget annat än Thai-mat, inget mig emot dock. Jag hade väldigt bra sällskap och fick dessutom många härliga skratt sådär lagom till att jag var taxi till mamma, pappa +vänner. En intressant upplevelse! Roligt att dom får ha lite kul ibland med :)

Nu ska jag göra mig iordning, ska möta upp R i stallet tillsammans med M. Vi ska gå ut alla 3, plus fyra små fyrbenta krabater. Ska bli mysigt i det fina vädret, man får ju passa på.
Om jag hinner så uppdaterar jag er senare, om kvällen, eller nej det kanske jag inte alls gör föresten.. Jaja, den som lever få se.
Kram på er.


Här har vi någon som trots sina hundögon inte får följa med idag...


Kommentarer
Postat av: Carro

så fin^^

2010-01-23 @ 15:06:04
URL: http://dencaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0