Heaven is a place nearby.

Nu är jag tillbaka här framför datorn igen.. För en snabb uppdatering iallafall..

Tänkte jag skulle dela med mig av min gårdag som blev en väldigt oväntad kväll. Jag åkte till E sent på kvällen där förfesten var i full gång, steg in i ett rökmoln och ett hav av människor. Som jag faktiskt kände igen dom flesta, dock inga jag direkt umgåtts med kanske men det är ju aldrig försent att lära känna nya människor då ju?!
Jaja vilket fall som helst så hade jag mycket trevligt, K och E "övertalade" mig att följa med till Falsterbo denna sommaren, vilket i stort sett inte ens behövde någon som helst övertalning. Med tanke på att jag velat åka dit flera år i rad nu, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Men denna sommaren ska jag dit så.. Insåg till min förtvivlan ungefär här att festen innehöll personer jag absolut inte ville träffa med, ta dig i kragen jenny, skärpning! Sagt och gjort.. Det blev ju bra detdär tillslut, tänk vad lite alkohol kan göra. Inte för min del då med tanke på att jag ännu en gång gått tillbaka till mitt bilkörande.
Vi lastade iallafall bilen full med folk och åkte till stan, där gick vi in på puls för första gången sen dom öppnade igen... Big mistake.. nej men okej, jag hade kul med dom jag var där med. Men allvarligt talat, har dom slutat kolla leg på det stället helt och hållet nu eller? Jag ser kanske inte alltid ut som jag är 22 med tanke på att jag är såpass liten som jag är, men ändå?
Jaja jag hade skoj ändå, dock blev det lite mycket för endel så vid ett tiden började vi dra oss utåt. Funderade på att gå upp till harrys en sväng, men hörde att det var riktigt uselt där och sådär (förlåt för uttrycket) bondefolk som jag inte tycker om. Skippa attityden nu, det var säkert skit kul..

Jaja åkte iallafall hem och hoppade ner under mitt varma täcke. Vakna vid 5-tiden av att min telefon ringde, (vilket den tydligen gjort flera gånger innan detta med, men just denna gång så vaknade jag.. ödet!) Nej vadå? Jag sover inte... Varför säger man alltid så? Dock lät jag nog mer trött än vad jag var, jag fick inte fram ett ljud med min inte så användbara röst.

Vaknade idag lagom till middagen och sen blev det lite tv, innan jag fick fin besök och då åkte tårtan fram. Mmm, inte fy skam den inte, mamma hade gjort ett bra jobb!
Nu tänkte jag göra mig iordning och åka hem till M en sväng, filmkväll eller något där? Hans kompisar är där och hälsar på med så kan bli en kul kväll, har ju aldrig tråkigt med dom liksom. Det är vägen dit bara som skrämmer mig.. inte så lite heller..
Hör ni inte av mig imorgon så kan ni ringa polisen! Då har jag blivit bortrövad av yx-mödarn (spöket) som går omkring där ute i skogen..
Jaja nu ska jag åka.. dödens väg..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen en kille som bloggar!

Läs min ganska svårkategoriserade blogg om kläder, musik och bl.a MTV-jobb!

2010-01-10 @ 21:43:24
Postat av: Philip Lindqvist

Jag föjer dig på bloglovin, du har en väldigt rolig blogg ! :P

kolla in på min också och kommentera gärna vad du tycker :)

följa mig också på bloglovin?



glada hälsningar / Philip (:

2010-01-10 @ 23:12:40
URL: http://tweetphll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0