Halmstad imorgon.

Sovdags nu va?
Jag är helt färdig, så för min del är det verkligen det.. Fick min promenad tillslut! Riktigt skönt, även om det är mer Dino som är ute och går med mig nu än jag som är ute och går med honom. Han är för söt min gubbe.

Imorgon ska vi ut på äventyr, sådant gillar ju vi ellerhur?
Jag och M ska förmodligen ner till Halmstad och göra staden osäker, det är nämligen dags nu. Får väl försöka höra av mig till folk man känner där och styra upp något, känns ju inte mer än rätt. Impuls grejer det gillar vi!
Så.. Sola-Träna-Stallet-Rida ser min förmiddag ut imorgon, ja ni förstår kanske varför jag måste gå och lägga mig ungefär nu?
Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Sandra

hej hej hoppas allt är bra nu efter nyår ? :) Och att du får ett toppen bra år :D

2010-01-02 @ 10:47:18
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0