Halmstad, here we come.

Vet ni hur kallt det är ute?
Jag har varit ute och ridit precis, kom hem och ställde mig i duschen direkt och skulle tina lite.. AJ!
Jaja nu har jag pinat mig igenom duschen och är hyffsat normalvarm iaf..
Men det var faktiskt värt det, för hade jätte mysigt när vi var ute iallafall! Moa är världens sötaste lilla pålle! Dessutom har jag börjat hitta tillbaka igen och litar mer på mig själv så sitter inte och glider omkring som innan. Ni anar inte vilken lättnad det är?!
Jag måste verkligen skynda mig nu, ska snart åka hem till M och göra mig iordning inför Halmstad ikväll. Hört av mig till några vänner som bor där nere, hade varit skoj att träffa dom en stund med när jag ändå är där. Dock så har jag lagt ifrån mig telefonen nu för tillfället skulle jag vilja strypa den. Det blir alltid så att folk lyckas tajma in varandra och hör av sig samtidigt så nu får ni ringa bäst ni vill.. Jag tycker om min ringsignal så förmodligen står jag framför spegeln och sjunger och dansar ;) Nej men jag hör av mig sen, jag har lite bråttom nu, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0