Fullt upp..

Jag är helt slut...
Lång dag idag, åkte in till stan efter stallet och mötte upp A. Vi åt god mat och gick sen en runda på stan.. Oväntat att jag gick och kära ner mig i ett par skor, eller två.. Men, mina vänner, jag köpte dom inte (lär dock göra det imorgon eller något..)
Efter våran lilla runda blev det gymmet, sola och sen träna. Riktigt kämpigt idag, aningens träningsvärk sen igår kan jag lova. Men men det var skönt.. Armar och axlar och såntdär är dock extremt tråkigt!
Jaja nu är jag hemma och förberedde mig på en lugn hemma kväll med mycket sömn.. Yeah right! Det har R nu styrt upp, men jag har inte träffat han på länge och får väl passa på nu om han kanske ska flytta tillbaka till skåne. Vad ska jag göra då liksom?
Vi får se vad vi hittar på, det visar sig förr eller senare.
Se om jag hinner någon mer uppdatering idag, tror dock inte det!
xox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0