Every day, you make me fall even deeper..

Hej mina vänner.
Lite dåligt med uppdatering idag, men haft lite annat för mig..
Gårdagen slutade i världens längsta filmkväll, orkade inte göra så mycket annat. Såg två ganska bra filmer och började på en tredje, men någon blev lite för trött..
Så trött på min förkyldning nu, är inte jätte dålig men samtidigt inte jättebra så kan inte träna eller något. Vill bara att skiten ska försvinna. Men men, det gör den väl tillslut.

Haha så sött, på tal om något helt annat. Sitter i min säng med datorn och min söta katt kom precis upp och "pratade" lite med mig.. Sen gick han raka vägen in och la sig bland mina kläder i min garderob, varmt och fridfullt där inne. Någon får tvätta igen haha.. Sötis-Nappe.. Nu blev det sko-garderoben istället, lycka till att hitta ett varmt och skönt ställe där inne, dummer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0