Duktiga jag.

Nu är jag tillbaka igen.
Somnade en sväng efter att jag kommit hem, var helt slut verkligen!
Sen gick jag upp, bytte om och åkte till stan för att träna yoga och pilates. Riktigt skönt, men sjukt jobbigt! Mina ben har inte varit så skakis efter ett träningspass på lääänge. Min mage ska vi inte prata om, den värker..
Efteråt hämtade jag upp M och E, vi åkte till stallet och grejjade med min sötnos. Sen blev det BK och lämna tillbaka.. stöldgodset från i helgen haha, även om jag tyckte det var klockrent och inte mer än rätt..GO M! Fyyy Jenny..

Handla och sen till Trandared och nu sitter vi här, myskväll kommer det bli.. Utan dess like ;)
Ska vara lite social här nu.. Vi ska baka och grejja nämligen, hörs snart!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0