Bringing back some memories..

Jag är fortfarande inte färdig riktigt med min storstädning, men snart så..
Ska göra färdigt det sista nu strax tänkte jag. Hann förövrigt med både stall och träning innan, activio eller spinning, ni får kalla det vad ni vill. Spinning med pulsklocka iallafall, riktigt skönt!
Kom hem för en stund sen, hunnit med att äta och uppdatera mig lite via telefonen så nu är det dags igen. Sista krafttaget för idag..
Titta vad jag hittade när jag städade föresten, löjligt av mig att gömma undan den. Men det var väl i stundens hetta, jag fick ju den trots allt av dig... Innan fick den mig att tänka på allt det dåliga, nu är det tvärtom bara, känns mycket roligare så!


Kommentarer
Postat av: lisa!

jamenvisst är det så! sen har jag sån jäkla klädångest också, så jag hinner byta kläder fyra gången innan jag sticker iväg på de äventyr dagen har att erbjuda!

2010-01-19 @ 21:18:37
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: anna

Trevlig blogg du har:)

2010-01-20 @ 00:08:57
URL: http://funnyfarm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0