Another day.

Nu blir det en snabb uppdatering bara, för jag ska snart ner och äta, sen blir det stallet och slutligen träna igen. Lovat mamma att följa med på step&styrka idag, får se hur det går. Inte varit på det sen i våras innan jag skada mig..
Jaja det går säkert jättebra!
Vaknade för en stund sen, hunnit sura över att lägga pengar på min parkeringsböter jag fick för några dagar sen. Känns som alla får det just nu, dom har säkert inte fått in tillräckligt med pengar gatukontoret så bara för att dom är misslyckade får vi andra lida... Stackars A fick en igår med.. Min va dock inte så farlig som hennes, vilket fall drygt att lägga pengarna på sådant. Hade gärna köpt ett par nya skor eller iallafall ett halv sko eller något för dom pengarna.. Eller en söt ny klänning..
Men men dags för mat.. strax..
xox


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket fint linne, får man fråga vart du köpt det? =)

2010-02-05 @ 13:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0