Vilken dag.

Det blev inget Halmstad igår, vi hittade på andra hyss istället.. Tänker inte berätta om hela dagen för det orkar varken ni eller jag att lyssna på (eller läsa då..)
Men jag lyckades iallafall att få med mig (efter mycket tjat) mina två favoriter till X&Y igår kväll. Jag hade skit kul!
Ni kanske läst i tidningen med att det faktiskt hände en liten olycka där igår?!
Det låter värre än vad det var (även om det är jätte tråkigt att några stackare skadade sig!)..
Men det var några idioter till människor som stod på kanten där dom har DJ båset och dansade. Man ser ju att dom få centimetrarna är inte till för att dansas på av fulla människor så vet inte vad dom ska upp där och göra.. Men på något sätt lyckades väl någon dra med sig hela båset ner på dansgolvet över människorna och musiken tysta och folk skrek väl lite lätt.. Stod precis och prata med en gammal vän då, inte helt nyktert..

L - Jenny, vad fasen hände? Vart tog musiken vägen?
J - DJ båset har ramlat ner, dom som stod uppe på kanten och dansade drog väl förmodligen ner det i ett fall eller något?! *tittar sig omkring, för lite smått panik blev det allt där inne*
L vänder sig tillbaka mot baren och sin drink och surplar i sig lite mer innan hon glatt säger:
L -
Men dom sätter väl på musiken igen snart?! Let's shake some ass!

Så katastrofalt illa vad det nog inte, såg dock någon som blödde en hel del men det var ju tydligen bara lindriga skador. Något som däremot var kastrofalt illa är att dom korten polismannen kom in och tog på scenen efteråt (när all musik kommit igång igen och allt var ikopplat) hade jag kunnat betala för att se.. Han blev lite smått irriterad på en viss vän till mig som var med på ett eller annat hörn på alla bilder tror jag.
Som jag skratta.. Tur att mina vänner har med sig någon som håller ett nyktert öga på dom ibland :) Nejdå, dom sköter sig bra, men för att lugna mitt eget hjärta är det bra. Dessutom är det bra för minnet!
Efter Dj-bås-raset så gick det bara utför, usel musik och uselt folk.. Eller föresten, det är det alltid numera på Xoy, på torsdagar iaf. Givetvis inte alla, men många!
Borås skulle behöva en till, ny krog!
Men jag hade kul ändå, dom tre vännerna ihop hade roligt - mycket kul tillochmed. Nästan ingen stod ju på dansgolvet sen heller så vi hade mycket plats att dansa till usel musik på iallafall. Det ni!

Jaja, jag har inte så mycket att säga just nu.. Mer än att jag har färgat håret igår med, och inget har märkt något.. Så tydligen blev jag inte tillräckligt "mörk"..


Såhär var det iaf sist.. lite syns det ju?! (Även om kortet är mörkt..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0